December 4, 2009

SUDAH TERBIT isu 706!


REMBAT DI PASARAN SEKARANGGGG!!!

2 comments:

amir said...

Salam En Rebana,
Ada user bernama haris menulis dlm shoutbox tentang saya.Minta maaf sebab blog anda dh jadi tercemar. Kat blog saya pun sama.Saya dh tutup shoutbox saya.

Saya tidak kenal si Haris ni, dan seingat saya, tak pernah menggunakan idea sesiapa untuk berkartun( kecuali ada cerita yg dicadangkan oleh Jaafar Taib).Saya percaya En Rebana pun tahu yang bayaran untuk sekeping kartun bukanlah terlalu lumayan untuk membolehkan saya membeli idea dari orang lain(rm80-rm100 sekeping).
Saya juga tidak pernah dihubungi beliau(atau nombor2 yg saya x kenal) spt yg didakwa. Sejujurnya, saya tak tahu siapa dia ni, ataupun apa masalah dia. Saya sebolehnya tidak mahu melayan pekara yg macam ni. Sekiranya dia benar, dia dgn mudah boleh mencari saya melalu internet, tel atau dtg ke rumah, seperti yg dia claim dlm shoutbox blog anda.
Sekali lg saya mohon maaf atas kekecohan ini. Terpulang kpd anda untuk menilai atau bertindak. Hubungi saya jika ada apa-apa. Terima kasih.
-Amir Astar Lukman
-astaramir@yahoo.com
-012-9271600

Rebana said...

Harap en.Haris berpuashati dengan apa yg diterangkan oleh saudara Amir Astar.

Surah Al-Anbiyaa:35
"Tiap2 yang berjiwa akan merasakan mati. Kami akan mguji kamu dengan kebaikan dan keburukan sebagai cubaan (yang sebenar-benarnya).Dan hanya kepada Kami lah kamu dikembalikan".