May 14, 2010

COVER LAMA GILA-GILA.




9 comments:

ebay said...

salam..mcmn sy nak dptkan majalah gila-gila tahun 1990-2000? sy telah tercicir utk membuat koleksi tahun2 tersebut, maklumlah msh sekolah rendah lagi tapi sempat baca yg abang beli dulu, kini sy pula yg menyambung keja2 pengumpulan..

honey_raisin said...

salam... ebay.. awak nak koleksi tahun 1990-2000 ke? sy boleh tolong dapatkan... kalau ada stok lagi la..hehehhe

Has said...

saya jugak salah seorang peminat setia majalah gila-gila..setakat ni saya dah dapt kumpul gila-gila hampir 2 kotak..tapi saya masih lagi tak puas hati sebab saya takde koleksi gila-gila yang lama tahun 90an dulu...honey boleh tolong saya jugak tak?hehehe...

ema said...

assalamualaikum semua...

ema said...

sy minat dgn GG ni pun sejak di bangku sekola..masa tu sekola rendah lg...xmampu nk beli majalah GG tu.selalu tumpag baca jiran punyer ,,pastu bila dh sekolah menengah..dah bole beli..tp bc GGsorok2 dlm bilik..tkt mak nmpk nty dia marah da...

Rebana said...

nostalgia sungguh engkorang bsama gila-gila.
terima kasih tak terhingga atas sokongan dari dulu hingga sekarang.
moga GG menjadi lagenda humor nasional.

abdul qadir said...

honey_raisin...saya pun minat carik gila2 dr tahun 90an ke atas.

kalu ade stok, sila email saya di: qadir.it@gmail.com

kim said...

don't you mind my English? I was so laughing when I've seen these pictures..
Thank you for this post | image edit, Kim

aven peter said...

nostalgia sungguh engkorang bsama gila-gila.
terima kasih tak terhingga atas sokongan dari dulu hingga sekarang.
avi to mov video convert